Narvesen uzmet Tele2
Posted on January 22nd, 2009 by eliks
Pēc pārdevēja teiktā, šī nav apmaksāta reklāma, kaut arī izskatās pēc kārtēja buzz-makinga. Neesmu drošs, ko tādos gadījumos saka konkurences likums. Rodas aizdomas, ka jauniegūtā LMT radoša aģentūra DDB izvilkusi smago artilēriju pret savu bijušo klientu Tele2. Bet iespējams es tikai radu liekās baumas. Katrā ziņā tā kā BadAd.lv ir pamiris, izlieku foto savā blogā.
Šis ir Narvesen veikala LCD monitors, ko ierauga visi, kas norēķinas pie kases
- – - – - – - – - – -
pieraksties uz emuars.lv ziņām uz RSS vai E-pastu
- – - – - – - – - – -
Lasi arī saistītos rakstus:
http://emuars.lv/tag/reklama/
Filed under: Spams parastais
nu taa neko sev..
njā..
Cienītie, kāds tur sakars ar DDB? Vai jums ir nojauta, ko dara radošās un/vai komunikāciju aģentūras??? Šī jau ir konkrēta pārdošanas lieta, nevis mārketinga…
Ehhh, ka izdara pieņēmumus neko par to nezinot.
Un vispār, šis nedaudz ož pēc apzināta buzz mārketinga. Aizdomīgi līdzīgi “Ātruma polises” buzz kampaņas sākumam…
nu es jau tikai salieku faktus kopaa..
DDB aiziet pie LMT
Narvesenos paraadaas shaadi pazinjojumi
paareejais ir fantaazijas
Patīkami, ka mums tādu visvarenību piedēvē
malači
esat nopelnījuši sev tādu slavu!